"Selamat  Datang  ke 

Qurrotaaini2u.com"

Ubat sakit mata,resdung,sakit telinga,mulut,gigi,
herba tenaga,diabetes,asma,

Berita Baik!!     

Ramuan produk Qurrotaaini terdiri daripada perahan pucuk-pucuk daun kayu terpilih, madu lebah dan air zam-zam. 

Kesembuhan adalah milik Allah. Marilah berikhtiar sebelum bertawakal.

coriander
lebah.jpg
mata cantik.jpg  

BERITA BAIK!
1

QURROTAAINI MARKETING,
LOT 2.21 B, TINGKAT SATU, MEDAN MARA,
50350 KUALA LUMPUR.
03-2691 5197 / 013-9355197

Lokasi: Naik ikut Bgn MARA Baru tingkat bawah dekat McDonald, naik eskalator ke tingkat satu, kemudian pergi ke arah tangga untuk ke Bangunan MARA lama. Ikut tangga itu (turun tangga). Kedai Qurrotaaini betul-betul di tepi tangga sebelah kanan.
Cetak Pelan ke Qurrotaaini Marketing Baru:
Cetak Pamplet-1






Salam Sejahtera:

Insyaallah anda tidak perlu bercermin mata lagi.....

                                      cermin mata.jpg

Saudara/saudari,
Objektif untuk membantu berikhtiar mencari ubat kepada penyakit yang dihidapi selama ini. Anda mungkin telah mencuba pelbagai jenis ubat, namun, kesembuhan hanyalah milik Allah, jadi mari lah teruskan usaha untuk berikhtiar.

Produk ini mudah digunakan. Produk yang telah dikenali, berjenama dan berkualiti.Ia sentiasa mendapat permintaan daripada pengguna diseluruh Malaysia dan Brunei. 

   

Produk ini untuk anda jika...

                                            

      paku.jpg Anda ber cermin mata / berkanta lekap.                                                
   
    
paku.jpg Kerap menggunakan komputer, dan dalam tempoh yang panjang.
   
    
paku.jpg Sering silau ketika memandu dalam jarak yang jauh dan satu tempoh yang panjang.         
 
    
paku.jpg Terlibat dalam kerja-kerja yang halus,seni kreatif seperti melukis pelan (bangunan) atau jahitan dan         sulaman.
  
    
paku.jpg Mata anda bermasalah seperti mempunyai gejala penyakit dan jangkitan,gatal kerana resdung,berair yang melampau kerana glaukoma.

    
paku.jpg  Mata merah dan gatal akibat kerja-kerja kimpalan, berhabuk.
   
    
paku.jpg Anda disahkan pengidap rabun dan katarak yang serius.
 
    paku.jpgAnda dinasihatkan doktor supaya menjalani terapi dan pembedahan mata.
              

Katakan TIDAK! pada cermin mata....
.cermin mata.jpg

Toner Cuci (TC)
Qurrotaaini 3: (Q3) Qurrotaaini 4: (Q4)
Semenanjung Malaysia
RM 4.50
Sabah/Sarawak
RM 5.00
Semenanjung Malaysia
RM 52.00


Sabah/Sarawak
RM 57.00

Semenanjung Malaysia
RM 178.20



Sabah/Sarawak
RM 198.00

TC.png

Q3.png

Q4.png

  • 5 ML
  • warna jernih mcm warna air. Ramuan: air zam zam dan debunga madu.
  • Bertindak mengeluarkan kotoran. Kalau sangat kerap terdedah pada debu dan habuk, dengan satu atau dua titis sahaja rasa seperti berpasir. Ia tak mengandungi pasir, tapi ia mengeluarkan kotoran seperti debu halus.
  • Ia perlu untuk mengimbangi perit dan pedih mata.
  • Juga baik untuk melembabkan mata. Ia lebih baik dari "air mata palsu" insyaallah.
  • Biasa diguna berganding dgn toner mata Q3,Q4,Q5,Q6
  • 15 ml
  • Biasanya diganding dengan sekurang-kurangnya 3 botol toner cuci.
  • "Power" cermin mata 0-500 kebawah.
  • Merawat silau mata
  • Merawat mata  rabun / dekat peringkat sederhana.
  • Merawat mata gatal  akibat resdung pada kanak-kanak 12 tahun kebawah
PERINGATAN PENTING: Tutup botol dengan sempurna setiap kali selepas menggunakan selepas dibuka.Simpan dalam peti sejuk untuk menjamin kualiti dan tahan lebih lama.   
  • 50ml
  • Biasanya diganding dengan sekurang-kurangnya 5 botol toner cuci.
  • "Power" cermin mata 0-500 dan 500 keatas. (semua tahap mata)
  • Anak 9 tahun keatas juga boleh menggunakannya.
  • Masalah rabun dekat dan jauh yang  serius.
  • Masalah urat saraf, kornea,retina,radang mata, pendarahan mata,katarak,glaukoma 
  • Mencairkan selaput.
  •    
  • PERINGATAN PENTING: Tutup botol dengan sempurna setiap kali selepas menggunakan selepas dibuka.Simpan dalam peti sejuk untuk menjamin kualiti dan tahan lebih lama.        
Qurrotaaini 5 (Q5-50ML)Qurrotaaini 6 (Q6-100ML)


Semenanjung  Malaysia
RM 488
Sabah/Sarawak
RM 536.80
Semenanjung  Malaysia
RM 1200.00
Sabah/Sarawak
RM
1320.00

        Q5.hamper.pngQ6.hamper.png

  • Ubat mata sangat baik. Sesuai untuk semua tahap mata."Power 800 dan kebawah.
  • Perlu guna 50ML toner cuci (10 botol).
  • Masalah rabun dekat dan jauh yang agak serius.
  • Masalah urat saraf dan kornea,retina,katarak,glaukoma yang sangat serius, radang mata, pendarahan mata.
  • Mencairkan selaput lendir yang lebih tebal.
  • Mata yang pernah melalui proses pembedahan
  • Mata yang disanaran untuk pembedahan
         PERINGATAN PENTING: Tutup botol dengan sempurna        setiap kali selepas menggunakan selepas dibuka.Simpan dalam peti      sejuk untuk menjamin kualiti dan tahan lebih lama.
  • 100 ml Ubat mata sangat baik.
  • Biasanya diganding dengan sekurang-kurangnya 20 botol toner cuci (100ML)
  • "Power" cermin mata 1000 keatas. (semua tahap mata)
  • Masalah rabun dekat dan jauh yang sangat serius.
  • Masalah urat saraf, kornea,retina,radang mata, pendarahan mata,katarak,glaukoma yang sangat serius.
  • Mencairkan selaput lendir yang lebih tebal.  
  • Radang Mata
  • Pendarahan Mata
  • Glaukoma
PERINGATAN PENTING: Tutup botol dengan sempurna setiap kali selepas menggunakan selepas dibuka.Simpan dalam peti sejuk untuk menjamin kualiti dan tahan lebih lama.  

Digalakkan untuk mencuba sample dahulu kepada pesakit yang tidak keberatan datang ke Kuala Lumpur untuk mendapatkan keyakinan selepas mencuba sample..



                                         

                                                                    

Cara-cara menggunakan:

Sebelum guna, lihat tulisan yg kabur, pastikan jaraknya. Satu kaki, atau dua kaki. Catat. Mula-mula titis toner cuci, lepas tu, sementara toner cuci masih ada dlm mata,
terus titis toner mata (Q4 misalnya). Q4 tu pedih sikit. Tutup mata sampai pedih mata tadi hilang. Jika terdapat air yg keluar (sepertri air mata), ia adalah kotoran mata. Itu petanda baik. Jika keluar dgn banyak macam budak menangis, biasanya pemulihan rabun akan lebih cepat berbanding kalau tak ada langsung air keluar (mata kering). Ulang sekerap yang boleh. Sebaiknya guna 10 kali sehari. Kalau sangat sibuk, tak dapat guna 10x sehari, tak apa. Kalau ada banyak masa, nak guna lebih dari 10x pun tak apa, tak mudarat insyaallah.. #Selepas dititis ke mata, adakalanya terasa di tekak,insyaallah  ia tidak mudarat ditelan..

Mata kering biasanya disebabkan terdedah kepada sejuk air-cond atau panas terik dalam tempoh yang lama.. kulit atau mata kering akan mudah gatal dan kusam..


Kesan Sampingan

-Kepada yang menghidap resdung, apabila ubat mata dititiskan, mereka mungkin akan merasa gatal-gatal disekitar mata dan hidung. Ini kerana, ubat ini akan men"nyah" hama resdung disekitar mata, dalam proses merawat mata ini. Jadi, jika ini berlaku, jangan gosok mata atau tempat yang gatal di sekitar muka tersebut, tapi, terus titiskan ubat.
Selalunya, simptom gatal ini bersifat sementara, ia akan pulih selepas seketika.
-Tindakbalas lain ialah ada yang merasa sedikit pening Ini berlaku kerana power cermin mata perlu dikurangkan. Ada juga yang hilang pening selepas menitiskan ubat ini.
-Sekiranya pandangan makin kabur, mata anda mungkin ada banyak kolesterol dan protein berlebihan. Dan selepas lendir mata dicairkan, semua habuk mata yang terperangkap didalam lendir selama ini akan melimpah ke semua permukaan mata, lalu menyebabkan mata rasa seperti berpasir dan kabur, terus titiskan untuk membuang dan membersihkan kotoran lendir tersebut.
              
Peringatan:
1. Penggunaan ubat mata: mata anda akan merasa sedikit  pedih
2. Sekiranya ada tindakbalas positif, perlu diingat,perubahan antara individu tidak sama, bergantung kepada luka pada saraf atau kornea.
3. Sekiranya ada perubahan positif, anda dinasihatkan  supaya mengurangkan "power" cermin mata.
4. Kesembuhan adalah hak Allah. Kita berikhtiar dan bertawakal
5. Sebaiknya berselawat dan berdoa sebelum menggunakan produk. Produk tidak boleh dilangkah.


LEBIH LANJUT TENTANG MATA........



PRODUK-PRODUK LAIN

Pilihlah kombinasi anda untuk menjimatkan caj pos...
caj pos (500gram ke bawah)RM 6 bagi Semenanjung Malaysia dan RM 10 bagi Sabah/sarawak.
TESTIMONI


                 Saya sedang menunggu giliran untuk pembedahan selaput mata disalah sebuah hospital kerajaan. Kalau boleh saya tidak mahu dibedah.Jadi, setelah mencuba sample Qurrotaaini Q4, dalam 2 minit sahaja, saya dapat merasa kesan yang positif. Mata rasa segar dan penglihatan rasa lebih baik. Jadi, saya membeli produk tersebut. Dalam masa 5 hari sahaja, saya makin selesa melihat tanpa cermin mata. Sehingga kini, setelah 2 minggu, saya terus menggunakannya untuk terus merawat saraf mata. Temujanji pembedahan mata pun saya dah batalkan.
                                                             -Abdul Rahman, Puchong
Ubat Mata

                   Anak saya berumur 9 tahun. Dia rabun (power 250) tapi enggan memakai cermin mata. Setelah mencuba sample ubatmata produk Qurrotaaini 3, dia mendesak supaya saya membeli untuknya. Selepas 4 kali sahaja menggunakannya mata nya dah ok. Kesannya amat memeranjatkan. Sekarang dah lebih setahun, dia tak pakai cermin mata dan tak pakai ubat mata Q3 lagi.
                                                 
                                                    -Puan Zuhaida, Bandar Kinrara
Ubat Mata

                       Saya rabun. Power cermin 250 dan 300. Saya mengajar, terdedah pada habuk kapur di kelas. Hanya selepas 2 minit menggunakan sample produk mata Qurrotaaini Q3, saya rasa mata saya bersih dan selesa. Tulisan perkataan yang saya nampak kabur dalam jarak dua kaki sebelumnya, telah kelihatan "bold" dan lebih "sharp". Cermin mata pun macam cermin mata baru. Saya rasa sangat yakin untuk mencuba. Saya diminta menggunakan 10 kali sehari, tapi saya tak tahan pedih, saya pakai 4 kali je sehari. Sangat mengagumkan, kini dah sebulan dan  saya tidak memakai cermin mata lagi diwaktu siang hari, saya hanya memerlukannya pada malam hari kerana silau cahaya lampu. Dan...cecair ubat mata pun masih ada...

                                                                       -Cikgu Mar, Puchong
Ubat Mata

                  Saya menggunakan produk Qurrotaaini 3 kerana ketumbit.  Selepas menggunakannya, banyak air keluar, saya jadi bimbang. Rupa-rupanya ia adalah air lendir yang mengandungi toksin (air penyakit) hasil tindakan air zam zam yang men"nyah" toksin. Dan yang pedih tu pula rupa-rupanya madu yang merawat luka, membekalkan nutrisi dan membunuh kuman.Tak sangka pula, selepas 3 hari, ketumbit mata saya reda dan sembuh. Paling tak terfikir, rabun mata saya yang power 230 pun kini dah tak rabun dan tak memerlukan cermin mata lagi. Saya bagi kawan cuba, mereka pun puas hati.
                                                                                                                                                                                                                                                                Jay, KL
Ubat Mata

                       Saya telah mengidap kencing manis sejak 28 thn lalu. Sejak 6 bulan lalu, penglihatan mata saya jadi kabur, kata doktor, telah naik bintik-bintik hitam dibelakangnya. Setakat ini (thn 2005) katanya tiada ubat. Pada jarak jam dinding 12 kaki, saya hanya nampak hitam sahaja. Alhamdulillah setelah mencuba ubat mata Qurrotaaini, penglihatan mata saya telah beransur baik dan bertambah terang."
                                                             
                                                             - Syed Ahmad, Kuala Terengganu.
 Ubat Mata

                      Saya datang ke Medan MARA K.Lumpur untuk beli ubat mata atas saranan sahabat baik saya. Sahabat saya membeli produk Qurrotaaini  Q5 pada MIHAS di MATRADE Jalan Duta baru baru ni. Setelah menggunakan produk Qurrotaaini Q5, beliau kini dah tak pakai cermin mata. Saya pun dah cuba sample produk Qurrotaaini Q5 di Medan MARA dan kesannya amat menakjubkan. Saya rabun membaca,dua minit je pakai sample, penglihatan yang pecah pecah nampak ada perubahan. Saya dah beli Q5, mudah mudahan saya pun tak payah pakai cermin mata lagi..

                                                                                                                                                                                                             -Nahrawi

* FAKTA: International Showcase 2010 (23-27 Jun 2010)
* Pembelian En Nahrawi : 8 Julai 2010
 Ubat Mata

                      Saya sangat rabun. Power cermin mata saya melebihi 600. Leceh betul pakai cermin mata. Rimas dan tak selesa.  Sebagai ikhtiar, saya menggunakan ubat mata Qurrotaaini. Pedih...tapi saya tahankan juga la. Emm... hasilnya lepas sebulan, power dah turun ke angka 425..Selepas habis sebotol, saya tidak berjaya mendapatkan bekalan produk Qurrotaaini menyebabkan saya mencuba produk mata yang lain yang sangat popular walau pun harganya sangat mahal. Rasa sejuk dan tak pedih, namun hasilnya sangat menghampakan.Kini, alhamdulillah saya dah berjaya mendapatkan bekalan  semula, kini saya pakai
produk QurrotaainiQ4...

                                                                                     Aidil, Selangor
 Ubat Mata

                    Mata anak yang berumur 15 tahun  sering gatal-gatal. Sangat gatal, kesian saya melihatnya, rasa sangat tak tahan. Seringkali juga berair dengan banyak. Saya difahamkan dia mengidap penyakit resdung mata. Dan agak memeranjatkan bila diberitahu itu adalah tanda glaukoma. Jumpa doktor pakar sudah bertahun, tapi tiada perubahan. Saya dinasihatkan supaya menggunakan ubat mata Qurrotaaini 3 ( Q3). Sekarang, dah sebulan, saya lega, dah banyak pemulihan padanya. Gatal dan berair pun dah semakin berkurang...  

                                                                                                   -Puan Y
 Mata Gatal, Glaukoma

                  Isteri saya mengidap resdung  dan pernah menerima rawatan "mengorek/menggerudi lubang hidung" di salah sebuah hospital. Pelbagai rawatan tradisional telah dicuba,  namun  tidak serasi. Penyakit ini sudah sampai ke tahap kronik, kerana isteri saya sudah lama hilang deria baunya. Syukur alhamdulillah,  belum pun habis sebotol menggunakan pil resdung Qurrotaaini, isteri saya sudah dapat mencium semula.
                                                                             
                                                                               -Wan Hussin, Kelang
 Resdung
               
             Saya telah membeli pil resdung Qurrotaaini untuk adik saya yang mengalami masalah jerawat yang sangat serius. Setelah seminggu sahaja menggunakannya, telah keluar hama dari hidungnya, dan jerawat beransur kering.

                                                                                                                                                                                         -Zainee, Johor Bahru
Resdung
Jerawat

             Saya penghidap diabetes dengan bacaan 30 ketika disahkan doktor. Saya telah mencuba pelbagai produk. Disamping menggunakan ubat doktor dan mengawal tabiat makan kadar bacaan akhirnya berkurang . Ketika bacaan itu pada tahap 19, saya menggunakan Pati Gelugor dan Jamu Herba Qurrotaaini. Selama 2 hari sahaja, kencing lawas dan tidak lagi berbuih. Setelah 5 hari menggunakannya, badan terasa sedikit lemah akibat pengeluaran toksin dan bacaan telah turun kepada 10. Paling "best" saya tidak perlu berpantang menikmati juadah kegemaran. Kini, setelah 12 hari, saya merasa sangat cergas dan segar.
                                                                     
                                                                         -Uncle S,Puchong
Diabetes

           Berniaga dipasar malam, membuatkan makcik terpaksa berdiri lama. Sakit pinggang, sakit lutut, badan rasa sengal-sengal. Makcik cuba la Jamu Herba Qurrotaaini, katanya baik untuk urat kerana ada campuran dhob. Alhamdulillah, lepas berniaga dipasar malam, esoknya makcik dah tak perlu cuti rehat lagi.
                                                                                                                                                                                     -Makcik, Puchong Permai
Sakit Pinggang, Sengal-Sengal

Saya dah banyak kali jumpa pakar untuk sakit telinga. Pelbagai ubat telah dibekalkan. Walaupun begitu, ia tak banyak membantu. Doktor juga berpendapat, untuk masalah telinga saya ini, tak dapat dirawat lagi. Setelah mencuba Toner Telinga Qurrotaaini, selama 2 hari, telinga saya amat sakit, saya sangka terdapat kesan sampingan, gementar juga. Rupa-rupanya, itu hanya lah tindakbalas rawatan urat saraf tempat berkaitan. Sekarang dah 4 botol saya guna, alhamdulillah berkesan, saya tak guna lagi sebarang ubat doktor.

                                                                                                                                                                -Kak M, Kuala Lumpur
Toner Telinga

Bagus betul Krim Gatal Qurrotaaini ni. Saya mengalami kegatalan dibahagian betis. Saya ikut arahan dengan betul, guna masa lepas mandi atau selepas bahagian kulit gatal dibersihkan dan dikeringkan. Juga saya hanya guna putik kapas ketika menyapu, tak guna tangan. Hanya lepas 3 kali mengggunakannya, gatal dan parut pun berkurang.

                                                         
                                                     -Kak Jamaliah, Kuala Lumpur
Krim Gatal

Adik saya berumur 15 tahun, dia penghidap asma tegar. Saya rasa kasihan pada dia bila semput. Dia terpaksa berpantang dan tak boleh makan banyak benda. Pernah dia dimasukkan kehospital kerana makan buah mangga, dan dinasihatkan oleh doktor supaya menjalani pembedahan. Mungkin ada bahagian tertentu terpaksa ditebuk. Emak tak bersetuju. Jadi, saya belikan dia Pati Gelugor Qurrotaaini, untuk terus berikhtiar. Dia minum, 2 sudu pagi dan dua sudu malam. Saya sama sekali tidak menyangka, hanya selepas 2 hari sahaja , dia tidak lagi memerlukan inhaler. Syukur sangat...

                                                             
                                                           -Farid,Seri Kembangan  
     
Asma



KAPSUL RESDUNG(K.R) TONER HIDUNG(T.H)
Semenanjung Malaysia
RM 22.50
Sabah/Sarawak
RM 25.00
Semenanjung Malaysia
15 ML = RM 17.00
Sabah/Sarawak
15 ML = RM 18.50

pil resdung.jpgMengandungi 30 biji kapsul.
Penggunaan:
2 biji pagi,2 biji malam.Untuk gatal hidung, berair,nafas berbau, jerawat, pening kepala,alahan makanan laut,kelimumur,rambut gugur, gatal,menanah,telinga berair..

Lihat kesannya dalam 3 hari....
  
resdung titis.jpgPenggunaan: Dititis perlahan-lahan       (setakat Melempabkan)lubang                 hidung.Gatal muka,hidung                   berair,bengkak,tersumbat nafas berbau, Lihat kesan dalam 15 minit..PERINGATAN PENTING: Tutup botol dengan sempurna setiap kali selepas menggunakan selepas dibuka.Simpan dalam peti sejuk untuk menjamin kualiti dan tahan lebih lama.   
KAPSUL JAMU HERBA(KJH) MINDA(M)
Semenanjung Malaysia
RM 
27.00
Sabah/Sarawak
RM 
29.70
Semenanjung Malaysia
RM 16.00
Sabah/Sarawak
RM 17.50

KJH.jpg

Mengandungi 30 biji kapsul.
Penggunaan:

 darah, menguatkan tulang,urat saraf, sakit pinggang, lutut, gout, sendi-sendi dalam tulang, membuka selera makan, memulih dan menguatkan tenaga zahir dan batin, lelah, kencing tak puas, kencing manis,rawatan lepas bersalin, membuang angin, lendir dan lemak. #Untuk diabetes perlu dimakan bersama pati gelugor..lihat kesannya dalam 2 hari...
pil minda.jpgSejenis buah bernama Boxton atau dikenali sesetengah orang buag goji atau keiji. Telah diformulakan bersama air zam-zam dan madu.
Penggunaan:


Baik untuk mata dan minda. Ambil 7 biji pagi dan 7 biji malam.  Jika  dikunyah baik untuk mata dan minda, jika ditelan baik untuk buah pinggang.Menyegarkan urat saraf mata yang lemah dan letih, optik, retina. Berpotensi meningkatkan kecergasan mental, fizikal dan spiritual.
TONER TELINGA(T.T)  TONER MULUT(T.M)
Semenanjung Malaysia
15 ML = RM 17.00
Sabah/Sarawak
15 ML = RM 18.50

S'jung Malaysia
15 ML = RM 15.00
Sabah/Sarawak
15ML=RM16.50
toner telinga.jpg
Penggunaan:Titis kan ditelinga sekadar melembapkan telinga. setelah kering, ambil putik kapas untuk mengorek kotoran.
Untuk gatal, sakit, kudis, bengkak, luka, berair, menanah, bisul telinga, membersihkan kotoran keras dalam telinga, dimasuki serangga,berdengung, berdesing, gegendang
pecah dan berlubang, ketumbuhan dalam telinga, kurang pendengaran dan lain-lain masalah berkaitan telinga. Lihat kesan dalam 20 minit...PERINGATAN PENTING: Tutup botol dengan sempurna setiap kali selepas menggunakan selepas dibuka.Simpan dalam peti sejuk untuk menjamin kualiti dan tahan lebih lama.   
toner mulut.jpgPenggunaan:Sakit, berlubang, kuning, karat gigi, memutih dan menguatkan gigi, bibir kering, pecah,mengelupas,  bengkak,gusi menanah, gatal lelangit, menghilangkan bau dan lendir yang ada di mulut dan kerongkong, ulser dan lain-lain masalah mulut. Lihat kesan dalam 15 minit..
PERINGATAN PENTING: Tutup botol dengan sempurna setiap kali selepas menggunakan selepas dibuka.Simpan dalam peti sejuk untuk menjamin kualiti dan tahan lebih lama.
PATI GELUGOR  (PG)         
S'jung Malaysia      
RM 30
Sabah/Sarawak
33.00
pati gelugor besar.jpg        500ml ,berat 0.41kg

Minuman kesihatan baik untuk mencegah penyakit.Darah               tinggi,kencing manis, jantung,batu                                                      karang,batuk,lelah,sembelit,kebas,buang                    l                     lendir,lemak,kolestrol,angin,mudah buang air,perut                           kempis,badan bertenaga.
        # Untuk diabetes perlu dimakan bersama jamu herba
        # Untuk penyakit diabetes, jangan makan ubat doktor untuk       5  hari pertama untuk melihat keberkesannya.
         
PERINGATAN PENTING: Tutup botol dengan sempurna setiap kali selepas menggunakan selepas dibuka.Simpan dalam peti sejuk untuk menjamin kualiti dan tahan lebih lama.
  • Pil-pil ini boleh diambil ketika perut kenyang atau kosong.Insyaallah tidak memudaratkan.
  • Kanak-kanak 6 tahun dan keatas juga boleh menggunakannya.
  • Amaran: Jangan minum air kelapa dan tapai satu jam sebelum pengambilan pil-pil ini.



Pilih lah kombinasi anda untuk menjimatkan caj pos....

caj pos (dibawah 500 gram)RM 6 bagi Semenanjung Malaysia dan RM 10 bagi Sabah/sarawak.  
    
 

                        



Jangan ragu-ragu untuk menggunakan produk ini kerana:   
100% Produk Buatan Malaysia.
Dibuat Oleh Orang Islam.

 

right.jpg
Produk-produk Qurrotaaini telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia dan terkawal dibawah Peraturan-peraturan Kawalan Dadah Dan Kosmetik 1984.
right.jpg Ramai yang telah menggunakannya, dan berkesan.
right.jpg Produk-produk ini BERSIH lagi HALAL
right.jpg Produk ini telah berada di pasaran sejak lebih 10 tahun lalu
right.jpg Telah juga memenangi Anugerah Pemasar Gemilang 2004 dalam kategori herba dari FAMA
right.jpg Pemilik produk mempunyai pengalaman yang luas dalam bidang ini.
right.jpg Ramuan terdiri daripada bahan semulajadi seperti air zam zam yang yang kaya dengan mineral, madu lebah yang kaya dengan pelbagai jenis vitamin dan daun pucuk kayu terpilih yang tidak mengandungi kimia.

Pilihlah kombinasi anda untuk menjimatkan caj pos...
 
caj pos(500gram ke bawah)RM 6 bagi Semenanjung Malaysia dan RM 10 bagi Sabah/sarawak.


KAMI KINI DI :
QURROTAAINI MARKETING,
LOT 2.21 B, TINGKAT SATU, BANGUNAN MEDAN MARA ,

JALAN RAJA LAUT, 50350 KUALA LUMPUR
Tel
: 03-2691 5197 / 013-9355197  


* Temujanji digalakkan...rawatan mata PERCUMA di outlet di atas. Sample untuk lelah, diabetes,darah tinggi, batu karang,krim gatal,pil minda juga disediakan.
DAN LIHAT KESAN SELEPAS 2 MINIT...


ANDA JUGA BOLEH MEMBUAT PEMBELIAN ONLINE.....



CARA BAYARAN:
1 MAYBANK2U/Kaunter Maybank/ATM/ Cash Deposit
<<<klik disini>>maybank2u.jpg


NAMA     : QURROTAAINI MARKETING
NO.AKAUN : 562852001442


2  BANK ISLAM/Kaunter Bank Islam/ATM Cash Deposit

<<<klik disini>>>

NAMA     : QURROTAAINI MARKETING
NO.AKAUN : 12038010085622


3  CIMB clicks/kaunter CIMB/ATM

<<<klik disini>>>

NAMA     : QURROTAAINI MARKETING
NO. AKAUN: 8003554831

SELAMAT BERIKHTIAR. SEMOGA SEMBUH. 


Penting!
Sila lakukan perkara ini selepas bayaran di buat:

(Lakukan salah satu sahaja)

 Selepas membuat bayaran,
Sertakan maklumat pembayaran berikut:
  •  Nama Penuh
  •      Alamat Lengkap
  • Kod Produk
  • No telefon
  • Emel (jika ada).
  • Nyatakan bank yang dipilih,jumlah bayaran,tarikh bayaran.
DAN

SMS ke 013-9355197 (24 jam aktif)

ATAU

Emelkan ke pengurus@qurrotaaini2u.com



*Anda simpan resit bayaran untuk rujukan.
Nota! 1. Maklumat Pembayaran Palsu Akan Didakwa.
2. Sila sms bayaran sebenar untuk memudahkan pemulangan baki kepada yang membuat bayaran lebih terutamanya kepada yang membayar menggunakan cash deposit atau wang pos.  


Penghantaran Produk Menggunakan Pos Laju.
Penghantaran diyakini kerana mempunyai Tracking ID.
Cepat Dan Selamat!

Buat Semakan Pesanan Anda Klik Di Sini


Waktu Maklumat Bayaran Di Atas Diterima Tempoh Penghantaran
Sebelum 12.00 tengahari
(jika perlu,sila sms untuk mempercepatkan proses )
Produk akan diterima 1-2 hari bekerja (Semenanjung Malaysia)
Produk akan diterima 2-4 hari bekerja (Sabah / Sarawak / Brunei / Singapura - bergantung kepada lokasi sebenar)
Selepas 12.01 tengahari Produk akan diterima 2-3 hari bekerja (Semenanjung Malaysia)
Produk akan diterima 3-4 hari bekerja (Sabah / Sarawak / Brunei / Singapura - bergantung kepada lokasi sebenar)

JAMINAN MUTU PERKHIDMATAN!
Barang yang rosak ketika penghantaran akan digantikan
dalam tempoh 7 hari ia dihantar ATAU 2 hari selepas diterima.
Dengan Syarat Barang Yang Rosak Perlu Dikembalikan Semula.

Peringatan: Sekiranya anda tidak menerima kiriman produk yang dipesan selepas 2 hari,sila maklumkan kepada saya, kerana berkemungkinan terdapat masalah alamat yang tidak lengkap.Anda mempunyai 2 minggu minggu untuk menuntut barang tersebut dipejabat pos laju berdekatan.



  Yang sedia membantu anda,

tandatangan.jpeg
+6013-9355 197

"Kalau Baik Beritahu Kawan, Ada Masalah Beritahu Saya.. "

Segala maklumat yang terkandung di dalam laman ini tidak boleh diulang cetak samada dalam media cetak atau elektronik tanpa kebenaran   Qurrotaaini2u.com. Hakcipta Terpelihara , 2008